... CORETAN KEHIDUPAN....

...andai saja aku bisa mengetahuinya...

Total Pageviews

OUCAK!!!

Thursday, January 06, 2011

suka...duka....gelak...menangis

Hari ni, pergi melawat blog-blog jiran sebelah menyebelah..setiap blog ada feel yang tersendiri. Tapi apa pun..memg tabik springlah! Ada yang bagi info-info yang berguna, ada yang mencuit hati ini, dan ada juga yang buat hati wanitaku ini pilu..bak kata pakcik dalam astro tu " macam-macam ada"... keh3..

Sebenarnya, saya ni bolehlah dikatakan baru betul-betul ingin menjinakkan diri dalam dunia blog ni. Tak sangka best juga ye. Info-info yang ada bestla..tambahan pula yang seusia "remaja" macam saya ni memblog dan memberikan pendapat masing-masing. Memang hebat!! Boleh kongsi-kongsi fatchoi...haha..(merapu dah).

Bagi saya yang tengah membelek meninjau dunia pekerjaan (jawatan kosong), suddendly,(ecece..omputih tu) tertengoklah 1 blog ni Tips untuk dapat Kerja Besh yang menarik minat saya membaca cerita ni sampai habis walaupun berjela-jela..hahha..anyway thanx info tu..!!

0pss.!!!!....laro dah saya ni..maghrib lama dah..p sembahyang dulu lah..kejap lagi sambung balik...hehhe...
daaa...salam...


2 comments:

memblog pun satu keje jugak. Kalau pulun mesti income masyukkk
 
usha pun kena lebih gak tu....uhuk3
 

Post a Comment

Popular Posts

halwa telinga

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

@ Jom Berehat Sebentar @

bar

rainbow link