... CORETAN KEHIDUPAN....

...andai saja aku bisa mengetahuinya...

Total Pageviews

OUCAK!!!

Tuesday, November 30, 2010

KEHIDUPAN KINI MEMANG DAH BERUBAH...

Salam 1 Malaysia pada anda semua yang menbaca di CORETAN KEHIDUPAN saya ni....

ooo...aku memang seperti dahulu..tapi kini memang ingin berubah kepada kebaikan...apa yang penting keihlasan, kejujuran dalam diri...
apa yang bernetim-netim berlegar-legar difikiranku ini sekarang adalah aku memang begitu seperti dahulu..adoi..terikut-ikut rentak lagu yuna ni la pulak..ahhaha....sbow jela...
tak adala...nak story mory ni about my life ni...

begini ceritanya...banyak betullah halangan dan rintangan yang amat2 mencabar jiwa dan ragaku..
sampaikan naik peninglah juga..but nak buat camner...benda ni la sebagai pengalaman n pengajaran hidup untuk aku tabah menjalani kehidupan aku sari2 di kehidupan yang fana ini..redha jelah...
tapi dalam redha n bertawakal, aku tetap berusaha untuk memajukan diri aku ni kepada kebaikan...
al-maklumla..umur pun dah semakin meningkat...dah makin muda...??? hahhaha..

anyway...hopely, aku dapat improve myself ke arah yang lebih baik lagi selepas ini...AMIN~~~

0 comments:

Post a Comment

Popular Posts

halwa telinga

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

@ Jom Berehat Sebentar @

bar

rainbow link