... CORETAN KEHIDUPAN....

...andai saja aku bisa mengetahuinya...

Total Pageviews

OUCAK!!!

Saturday, October 30, 2010

BERMULALAH AL-KISAH

BERMULALAH AL-KISAH DIMANA SEORANG MANUSIA BERNAMA LADYBIRD TEA...KEMBALI PADA BLOGNYER..

Andai sahaja aku bisa mencorakkan apa sahaja yang aku inginkan dalam kehidupan ini..Andai saja aku bisa...!!!
Huh...dah lama tak jenguk blog ni...kangen bangat..huhu..
Ingin ku sampaikan salam rindu pada angin lalu..moga dikau semua yang mengenali diri ini sihat sejahtera disamping insan2 yang menyayangi diri anda...wee~~
Aku??? huh *keluhan yang berat*...i need a job..!!
sesiapa diantara anda semua yang pernah mengalami pengalaman aneh seperti saya...silalah kunjungi blog ini..*apa yang aku merepek ni*...hahahha...
just nak meluahkan apa yang bersarang di hati dan otak ni je...al-maklumla..tak ada kerja nak buat...ni la jadiknyer...lallalala..peace no war!!!
 

0 comments:

Post a Comment

Popular Posts

halwa telinga

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

@ Jom Berehat Sebentar @

bar

rainbow link