... CORETAN KEHIDUPAN....

...andai saja aku bisa mengetahuinya...

Total Pageviews

OUCAK!!!

Wednesday, February 02, 2011

AKU JUTAWAN!

JUTAWAN?? WOW..
KALAU BILIONWAN.....WWOOOW!!
BILALAH AKU NAK ADA KEDUDUKAN SEPERTI DI ATAS???




Dalam situasi/keadaan yang WOOOW ini, kalau diperhati, dihalusi memanglah menarik, tertarik kao memang da bomb..siapa yang taknak jadi JUTAWAN beb...peerrgh, tipulah kalau ada yang tak terlintas dihati nak jadi jutawan. Ada juga yang boleh berangan "AKU KAYA...AKU KAYA" ....hahhaa...aku pun tak menafikannya..ada juga terniat macam itu..

Pagi ni, on Facebook. Dalam meninjau fb rakan-rakan, "mataku terlekat di skrin"..ahaha..ayat takleh blah. Kenal tak sama ini orang " Irfan Khairi " ???....Beliau ni lah yang saya katakan. Nak memujilah IK ni, walaupun WOW..tapi still tak sombong dan pulak tu, still bagi tip-tip nak berjaya seperti beliau neh..jarang-jarang ada yang peseng seperti beliau ini..ahaha...tabik spring toink..toinklah kat beliau neh..




0 comments:

Post a Comment

Popular Posts

halwa telinga

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

@ Jom Berehat Sebentar @

bar

rainbow link