... CORETAN KEHIDUPAN....

...andai saja aku bisa mengetahuinya...

Total Pageviews

OUCAK!!!

Sunday, January 23, 2011

SERAM!!!

Semalam time syok membloging, dengan genx-genx aku ni...cik kalis rindu & ejat, tiba-tiba sesuatu yang amat pelik datang dalam hatiku (kehairanan).
Tapi time tu, buat selamba badak je, kunun2 Berani cap ayam..haha..
bunyi yang pelik di luar rumahku menjadikan aku kehairanan, kebimbangan, ketakutan..bersalut semuanya menjadi 1 tragedi..huahaha~~
sampaikan pada 1 tahap ketika itu.........







JENG..JENG..JENG....

gambar hiasan



Lampu kalimantan di bilikku menunjukkan aksi lampu disko..sekejap ada sekejap tak ada..
tak lama selepas itu...
pluppP..

TERPADAM!!!!!


MAK!!!!!!!!!! TOLONG........


dengan ringan, panjang kaki, berjuta-juta kaki terasa pada kaki ak time tu...
perrghh...
tak sangka..aku juara dalam berlari dalam rumah sendiri...uwa!!!
TAKUT sangat!!
tak penah lagi setakut macam tu..
terus berlari masuk dalam bilik mak...
buat-buat tidoq..(masa tu, ayah kije)..
mak terkejut n tanya KENAPA??
aku dengan perasaan yang ntah pape malam tadi cakap aku takut...
malu sohbengkata la ( jangan nak kata lah)...
tapi itulah hakikat yang sebenar...

Lastly...tak tidoq pun dengan mak aku (malu)..
hahhaha!!
tidoq la bersama-sama dengan adik bongsu kat luar..(sebab my adik suka tidoq luaq).

Malam tadi memang tak dapat tidoq leklop..adoyai..
seram sejuk!!!
sebab duk bawah kipas..hahaha...
anyway aku selamat jugak...
"makhhuk" tu memang suka menyakat manusia macam aku neh..
hahha..LEMAH SEMANGAT N TIDOQ LEWAT...
INILAH HABUAN YANG AKU DAPAT..
AIIYYAK!!!

hahha~~



P/s : Pasni...comfem...sesungguhnya...tak mao lewat-lewat malam tido...Uwa...serik~~~!!

0 comments:

Post a Comment

Popular Posts

halwa telinga

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

@ Jom Berehat Sebentar @

bar

rainbow link