... CORETAN KEHIDUPAN....

...andai saja aku bisa mengetahuinya...

Total Pageviews

OUCAK!!!

Friday, December 24, 2010

Mataku bergedik??

Awat ni..mata sebelah kiri ni terkinja-kinja bergerak-gerak?? biasanya sepanjang saya hiduplahkan..paling lama pun 1 hari je...ni dah masuk hari ke-10 mata sebelah kiri bahagian bawah bergerak-gerak..amat kurang selasa selesa la pada waktu, minit, saat n detik sekarang ni. Orang tua-tua dulu ada la cakap, if mata sebelah kiri bergerak-gerak petanda nak menangis @ jumpa dengan orang jauh...ish, betoi ka 2?? erm2~~
"Mata owh mata..kenapa ni?? awat hang jadi lagu ni?? kecian saya..mata tak kecian ke kat saya?? saya kurang selesa sekarang ni ." bermonolog sorang diri.. =(
Ape pun yang akan terjadi..hidup patut diteruskan...betui ke idak yew??? keh3..lalalalala.....

(+_____+) toink..toink...toink... 

Setelah tinjauan yang dibuat mendapati bahawa "Alis sebelah kiri berkedut:
bermakna akan bertemu dengan orang yang dicintai, baik keluarga atau orang lain."




Adakah saya akan berjumpa dengan :

  • Orang yang dicintai = ..............................................
  • Keluarga = duk dgn fmly dah ni..sanak saudara lain baru je jumpa..hmm, pelik2~~
  • Orang lain = siapakah gerangannya??? NOH HUJAN KE...WOOW!!~~


0 comments:

Post a Comment

Popular Posts

halwa telinga

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

@ Jom Berehat Sebentar @

bar

rainbow link