... CORETAN KEHIDUPAN....

...andai saja aku bisa mengetahuinya...

Total Pageviews

OUCAK!!!

Wednesday, August 25, 2010

kesengsaraan hati

Hidup ini penuh dengan pancaroba....aku akui semua itu sangat rumit dalam menyelesaikan masalah itu..tapi,ALLAH s.w.t memberikan aku cukup sifat..sihat pemikiran supaya aku lebih rasional berfikir walaupun adakalanya aku give up dalam percaturan hidup ini..tapi semua tu aku ketepikan..kerana bukan aku sorang sahaja yang ada masalah...seluruh manusia di atas bumi ini ada masalah mereka tersendiri,,(if somebody didnt have problem..its mean manusia tu xlama la nak idop tu...lol)....

bytheway...walaupun aku ni jenis mudah marah tapi aku mudah jugak menangis atas segala kesilapan yang aku lakukan...

aku ni anak manje kew???? nooo....xsama sekali betul!! hahahhaha.....

0 comments:

Post a Comment

Popular Posts

halwa telinga

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

@ Jom Berehat Sebentar @

bar

rainbow link